lördag 8 maj 2010

För att ni dansar så bra

Fjärilar i magen och en lite lätt känsla av eufori. Så beskriver jag bäst mitt sinnesstånd idag. Har inte kunnat sova en blund för jag var koffeinstinn på Red Bull och Karin ockuperade halva min säng och hela mitt täcke då hon var utelåst, men också för att jag var sjukt exalterad!

Vi hade så kul igår. Var ganska så nervösa, speciellt som både Tiësto och Ingrosso var in the house, och när den senare frågade om jag inte hade ONE och kunde spela den, blev mitt spontana svar "borde inte du spela den...?". En låt blev till flera SHM-hits och plötsligt stod Lazee och rappade i mina hörlurar vilka de lyckades använda som mick. Sjuk kväll.

Tack alla fina vänner som kom och dansade och tack Rebecca.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ni var grymma! americanos låten var ju inte lugn

Anna Cross & Karin Hill sa...

Tusen tack!
Den heter 'We no speak americano' med Yolanda Be Cool.

Den är grym, men riskerar att bli årets sommarplåga à la Rap Das Armas tyvärr...

Sitemeter