tisdag 27 april 2010

Good morning starshine, the earth says "Hello"!

Just så känner jag mig idag.

Avig, bak och fram och lite tilltufsad... Vaknade vid 6 och var dödstrött, hittade en halväten godispåse och startade dagen med lite surt, lite salt, lite sött och CSI. Lite mord också.

Sen somnade jag om och drömde mardrömmar, så klart.

Mitt liv kretsar för tillfället kring spelningar, fest, konsumtionsmönster och ångest. Rankat roligt-tråkigt. En fråga jag ofta får är "Hur hamnade en tjej som du på Handels?!" mitt standardsvar brukar vara "Ja, det undrar jag med".

För att illustrera detta ytterligare ska jag bjuda lite på mig själv. Första gången i rikstäckande dagspress, kan lugnt säga att mamma inte var jättestolt direkt. Till mitt försvar är bilden (nästan en halvsida) mycket snyggare i papperstidningen, känner knappt igen mig själv här:
http://www.svd.se/naringsliv/jobbet/konsultbranschen-i-topp-hos-studenterna_2706067.svd

Jag är ett estetbarn.
/A

2 kommentarer:

Anna Cross & Karin Hill sa...

Du är fin ändå mitt hjärta!

/K

Anonym sa...

Haha, sjukt roligt!!

Sitemeter