måndag 17 januari 2011

SUE SYLVESTER I LOVE YOU

Min vita månad fick bli 3 vita helger och veckorna däremellan. Så inte fullt en månad men ändå bra... Det var lite för mycket kul som hände i helgen, det viktigaste är ju att leva och inte vara för nitisk.

Karin och jag spelade på NU! i lördags och det var sjukt kul. Spelade massa opretentiösa hits for kids (dålig ordvits, men det är 18-års gräns där) och massa, massa vänner kom och förgyllde en redan helt fantastisk kväll. Sånt gillas.

Igår vaknade jag upp med baksmällan från helvetet men det var ju väntat och jag har fortfarande inte repat mig tillräckligt för att ladda kameran och ladda upp bilder och filmer. Men det kommer...

Istället kan jag bjuda på lite Sue Sylvester, har blivit lite Glee-frälst på sistone - ännu en indikation på att om jag fötts som en kille hade jag varit drag queen. Garanterat. Klicka på länken så får ni mer fantastiska citat. Om ni inte orkar kolla på serien det vill säga.

’’I’m going to ask you to smell your armpits. That’s the smell of failure, and it’s stinking up my office.’’


/A

Inga kommentarer:

Sitemeter