lördag 25 september 2010

Asså...

Bara för att jag klagar och gnäller så åker jag på det.

Skulle dra ut min säng för att komma åt massa prylar jag gömt under (ja, jag är sån) och då går ett ben av. AV!! Sen lyckas jag inte parera sängen så det andra benet går också av! Hur lyckas man!?

Ringer till Duxiana förtvivlat och undrar om de kan hjälpa mig. Tar mig fort som fan till Nybrogatan för att få den absolut sämsta servicen någonsin. Inte har de skruvar, inte förstår expiditen vilken sorts skruv jag behöver och skulle jag vilja ha ett nytt ben ("nä alltså jag skulle behöva två stycken ju") så säljs de bara i fyrapack. För 649 kr.

Istället säger expediten "Ja, du som är ung tjej du får väl gå ut ikväll och hitta dig en snickare eller rörmokare som kan hjälpa dig! Det är ju vad alla unga tjejer vill ha!" Jag brukar alltid vara talför men jag var banne mig helt mållös.

Vänder på klacken och stormar ut ur butiken och träffar Martin med nån tjejkompis. "Asså!! Vet du vad tanten i butiken sa!?" "Eh Anna, det är hennes mamma...".

Oups.

/A (som ändå faktiskt tycker att dottern ska skämmas mer än jag)

Inga kommentarer:

Sitemeter