tisdag 8 juni 2010

Jag måste erkänna att jag blir jävligt skraj

På dagens promenad med Anna, upptäckte jag en helt ny sida av den kvinnan. Anna inte bara älskar barn, hon är halvt besatt! Och barnen verkar känna likadant för henne till råga på allt. En stackars unge tog henne i handen och kallade henne för mamma. Läskigt. Anna berättade att hon vill sätta av fyra–sex år för att agera "barnafödarmaskin", ungefär när hon är 28 år (jag är ju 26 och blev livrädd vid tanken på barn om två år).

Just nu är jag jävligt glad att den där Anna inte har någon pojkvän..

/K


1 kommentar:

Anna Cross & Karin Hill sa...

Hmf...

Sa att jag kan sätta av max 4 år. För att jag vill ha 3 barn på raken så de kan leka med varandra.

Men sen ska det delas 50/50 med mamma-/pappaledigheten.

Men true, jag och Naomi bondade väldigt snabbt de där 4 minuterna i Humlan...

/A

Sitemeter