fredag 18 juni 2010

Kärleksgnabb

I går hade jag och min käre pojkvän världens största gräl angående tacoost. Alla förhållande kommer till en punkt där det bara slår över och man måste bråka. Så blev det för Anna och mig i kväll. Efter ett sju (?) månaders förhållande hade vi vårt första riktiga gräl. Jag var så arg så jag kokade. Som tur är behöver jag bara ventilera, sedan blir jag glad som en lärka igen. Nej, den här gången gällde det inget så fantastiskt viktigt som vilken ost som passar bäst till tacos, utan det gällde att passa tider (ni som känner Anna förstår nog).

Men ni behöver inte oroa er, någon splittring av Les Francofilles blir det inte. Nu är vi nykära igen.

Kärlek
/K

2 kommentarer:

Anonym sa...

SPLITTRA!!!!!

Anonym sa...

fast ändå inte. ville mest bara ha anna för mig själv.

puss amanda.

Sitemeter