onsdag 9 juni 2010

Skjuta sig själv i foten

Hörru! För det första sa han inte att de hängde ut utan enbart att de hängde. Tack som fan för den... Hade en rätt urringad klänning, men FYI så har jag alldeles för små bröst för att de ska påverkas av tyngdlagen.

En osnuten liten förortskille var det som hängde i trappan från Åhléns till T-centralen. Jag pekade fuck you, men kände att en sån där förolämpning kräver en tyngre kontring. Men det var inte min dag och det elakaste jag fick ur mig var "och du är fattig!" (jag är förmodligen fattigare haha). Sen vände jag på klacken och krockade med en stressad människa på språng. Fan.

Men Karin, dig kan man inte berätta något för nuförtiden. Tänk, jag som just fått 8000 i skatteåterbäring och tänkte fråga om du ville låna lite. Men nu vet jag inte längre...

Inga kommentarer:

Sitemeter