tisdag 15 juni 2010

Oups...

Jag har helt glömt bort att berätta om min lördagskväll! Handels hade sin årliga sommarfest, och vilken fest sen! 1500 personer, Melody Club och Handels egna Baba Ganoush – som för övrigt spelade Stereo Love med dragspel och allt, eufori! Riktigt bra i alla fall.

Men när jag kom hem skedde ett litet missöde.

Med ett fönster i söderläge precis ovanför sängen tenderar det att bli väldigt ljust och varmt svenska sommarnätter, så jag skyndade mig att dra ner rullgardinen. Som fastnade i gardinstången. Som drog ner hela gardinen.

Snabb som en bergsget skuttar jag upp i sängen och fångar stången, tappar balansen lite och lutar mig mot fönstret...

Som går sönder!! Jag har krossat mitt fönster med magen. Hur lyckas man? Borde ha skippat den där Big Tastyn innan hemgång.

Nu ska jag dra ut visdomständer och Karin skulle stötta mig, tror ni hon svarar? NEJ.

/A(Man ser lite grann att det är en stor cirkelformad spricka i innerfönstret. Kul att man har handblåsta fönsterrutor vilket knappt går att få tag på...)

Inga kommentarer:

Sitemeter