torsdag 24 mars 2011

ÅH ENRIQUE...

Men Karin! Inte visste jag att du också var svag för Enrique! Jag känner lite hatkärlek till den mannen...

Han är sötsliskigare än Ben & Jerry's (vilket jag måste vara ensam om att inte gilla) och verkar ha världens största ego. Men ändå dras jag till honom. Jag och min vän Sofie (som tycker att Enrique och Britney är larger than life) satt nyligen en halv dag och youtubeade Mr Iglesias och jag kunde konstatera att hans låtar trots allt har förgyllt många lulliga sommardagar. För att inte tala om när femtonåriga jag såg honom live med min Enrique-besatta bästis Julia. Har aldrig dansat och skrålat så mycket från en sittplats på Globen sedan dess.

Så jag har accepterat faktum och ska sluta hyckla.

- Hej jag heter Anna.
(- Hej Anna)

- Och jag gillar Enrique Iglesias.

/A

1 kommentar:

Anonym sa...

ANNA JAG ÄLSKAR HONOM! Sexet i blicket säger "ät mig".
Utländskare och mustigare man finns inte. OCH han sjunger på spanska.

/latino-lovern ling

Sitemeter