onsdag 21 juli 2010

Karin El Toro Loco

Första gången som jag och Anna var ute ihop körde vi ett fantastiskt dans-set på Riche. In kommer dörrvakten Jonas, min gamle granne, som säkert väger över 100 pannor: en stor karl så att säga. Jag blir överlycklig, tar sats från en stol, slänger mig på honom i bästa rodeo-manér och lägger ner honom på golvet. Jag tror att det var då som Anna blev lite kär i mig.

I går var jag i ungefär samma mode. Rasmus (som hade klubben i går och därmed är våran chef) var lite kaxig och ville bråka lite, så jag tänkte att jag skulle visa honom var skåpet ska stå. Så jag gjorde ungefär samma sak som jag gjorde mot Jonas. Fast den här gången var det betydligt lättare: Rasmus är inte direkt någon bodybuilder..

Då Rasmus vägrade att ge sig, fick jag sätta dit honom igen. Här är rond två:
/K



Inga kommentarer:

Sitemeter