torsdag 22 juli 2010

Vilken pissig pissdag

Idag har jag:
  • Försovit mig (utan att ha fått en god natts sömn)
  • Installerat mitt nya supersnabba modem och istället för att ge mig superinternet så krånglar det (hata comhem)
  • Varit tvungen att rensa avloppet till handfatet (urk)
  • Vaxning (ajajaj)
  • Varit sur på grund av lite allmänt gnabb
Jag har kvar att göra:
  • Tvätta (glömt att tvätta 2 st plagg)
  • Packa (23 kg? ingen aning om hur jag ska klara det)
  • Städa (nödvändigt)
  • Bränna skivor (de börjar bli slitna nu...)
  • Ringa viktiga samtal (det kan vara bra att ha en försäkring när man åker till Ibiza)
Med andra ord en pissig pissdag. Ser fram emot Spymlan i alla fall! Då ska jag bara dansa och sjunga med i braiga låtar och inte tänka på allt pissigt.

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter