tisdag 9 november 2010

ALLMOSOR MOTTAGES TACKSAMT

Jag är så sjukt fattig just nu. Känns bara passande att det är snålblåst, snöslask och allmän misär... Förstår mig inte på det här med lokaltrafiken - snö i november kan ju inte komma som någon överraskning?

Hur som helst har jag 8 kr på kontot. Får väl skylla mig själv när jag inte fakturerat på två månader. Till middag idag åt jag en halv påse edamamebönor som jag hittade i frysen, dessa avnöjts med smör och flingsalt. Succé!

/A (nakna kocken - släng dig i väggen!)

2 kommentarer:

Sara sa...

Tjejduo som DJ:ar och inte har råd med mat.. Wannabe Rebecca&Fiona much?

Anna Cross & Karin Hill sa...

Så det får bara finnas en kvinnlig dj-duo i Sverige? Sorglig inställning från en tjej...

Men sen råkar jag vara student som stod utan kläder, skor och necessär i USA i nästan en vecka och då sprack min budget. Det är den främsta anledningen till att jag var luspank förra veckan, men nu är jag mätt och glad igen!

/A

Sitemeter