torsdag 26 maj 2011

I HUMPED GRACE JONES...

Jag åt mysmiddag på Supper igår med massa tjejkompisar och firade Sanna som fyllt år. Sen traskade vi till F12 och lyckades pricka in en burlesqueshow och efter det dansade jag mig svettig till massa gamla hip hop och r'n'b hits.

Fan, jag borde vara partisk och säga att torsdagar är bästa dagen på Fredsgatan, men onsdagarna kommer nog bli ruskigt bra!

När jag kom hem fyllebokade jag en resa till London med pojken (har ett möte med en klubb där som kom lite hastigt) så hela dagen idag har gått åt att hitta billigt hotell.

Jag var sjukt produktiv igår som Karin nämnde, och nu börjar allt falla på plats... Det kommer att bli en sån toppensommar för oss! Jag får det till 24 gig juni - augusti runt om i Sverige och det är inte fy skam! Sen kanske det tillkommer en eller två veckor utomlands men det är inte helt klart än.

Nu ska det panikpackas. Kanske gråta och skrika lite över att jag inte har några kläder att ha på mig i London... Not.

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter