tisdag 10 maj 2011

LUCKILY BAD DAYS COME TO AN END TOO...

Att jag hade en dålig dag igår behöver jag väl inte understryka? Dessutom förklarade jag krig mot min mamma och hade - 758 kr på kontot.

Det är bara när jag är självömkande och dramatisk som jag skriver långa, deprimerande inlägg om allvarsamma ting. Som tur är kommer även dåliga dagar till ett slut och idag är jag på betydligt bättre humör.

Man säger ju att alla goda ting äro tre och det kan stämma.

För idag har Karin och jag varit på ett roligt möte angående webbaserad grej som kan bli väldigt kul! Sen fick vi ett GO från en jävligt go (bokstavligen) sponsor till vår klubb på F12. Och slutligen såg jag att den här söta donnan skrivit så här fint om min nya sommarklänning från Zara. Synd bara att det var så kallt att jag fick ha koftan under jackan. Det var mycket snyggare utan...


Den påminner lite om Balenciagas vårkollektion 2008, för det är som korsettskenor i kjolen som gör den rejält klockad! Sen älskar jag att mönstret är lite flowers on acid med massa neonfärger och inte mönstermatchat alls i sömmarna.

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter