fredag 8 oktober 2010

DET HÄR MED MAIL

Här kommer ett utdrag ur ett mail som en upprörd tittare skickade till mig. Inslaget handlade om kamphundar, om hur Danmark har förbjudit vissa raser och om att det är många i Sverige som vill göra detsamma. Jag hade dock ingenting med inslaget att göra (jag älskar ju alla hundar) men receptionen har råkat skicka det till mig i alla fall.


"VB: Danmarks fucking lag

Ni tar död på raserna för att dom kan vända emot sin matte/husse och attackera en… VART ENDA JÄVLA HUND KAN GÖRA DET FÖR I HELVETE!!!!!! Då kan vi ju lika gärna göra samma sak på oss människor. ”Nä. Ungen blev svart med vita föräldrar den tar vi död på”,” nä. Ungen blev utvecklingstörd, den tar vi död på”. Det är exakt samma sak vi gör på djur!!!!

(...)

Om den där jävla lagen om att kamphundRASER är förbjudet i Sverige så flyttar jag bort från Sverige så fort som möjligt!!!! Ni människor som vill ha såna lagar är ju för i helvete dumma i huvudet!!!!!!!!Ni alla är så jävla själviska att ni inte tänker på något annat än er själva. Jag är så glad att jag inte är så himla korkad som ni och att jag tänker på att vi delar samma planet med andra varelser!!!!!! OM JAG FICK BESTÄMMA SÅ SKULLE MÄNNISKORNA UTROTAS ISTÄLLET FÖR DJUR!!!!!! FÖR SÅ MYCKET SOM VI HAR FÖRSTÖRT!!!!!! DJUREN HAR RÄTT ATT LEVA PÅ JORDEN ÄN VAD VI HAR, DOM FÖRSTÖR I ALLA FALL INTE JORDEN SOM VI GÖR!!!!"

Inga kommentarer:

Sitemeter