måndag 11 oktober 2010

SLITNA

Jag ringde Karin i morse och skrattade ihjäl mig när hon kraxade med samma horsepundarröst som jag. Karin menar på att det är för att hon har ont i halsen, men jag tror nog att hon är lite sliten hon med.

Min röst pajar lite titt som tätt eftersom jag har en polyp på stämbanden. Tjena liksom... Jag har fått gå till en röstläkare, en logoped, en sjukgymnast och en sångpedagog men det har ändå inte läkt. Kan bero på såna här upptåg (a dedication to Kalle, här ser man också vem som styr och ställer i mitt och Karins förhållande):



Förutom brist på röst så har jag haft sjukt ont i såret/stygnen efter visdomstanden jag drog ut förra veckan så jag fick springa på akuttid till tandläkaren idag. Mindre kul.

Men trots alla krämpor har jag varit på oförskämt gott humör idag! Måndagsångest? Vad är det?

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter