söndag 3 oktober 2010

WHY SO SIRIUS?

En helg fylld av Harry Potter. Kan det bli bättre? Varje gång Sirius Black kommer i bild vänder jag mig till Tobias och frågar: "Why so sirius?". Jag skrattar. Högt. Jag tycker att jag är ganska rolig då faktiskt. Det slutar med att vi sitter i varsin ände av soffan och sneglar konstigt på varandra. Undrar varför.
Jag älskar den nya SHM-videon som Anna lade upp. Den med Candice. Påminner så sjukt mycket om Ibiza och jag längtar tillbaka. Sista kvällen var underbar (förlåt, ett internskämt till de som var med).

Men nu är det höst och jag blir alldeles konstigt schizofren. Jag älskar hösten, går ut på små minipauser för att bara få hoppa i en lövhög och andas den alldeles krispiga luften. Sedan går jag in igen och blir alldeles deprimerad. Börjar tänka på livets allvar och hur jag inte alls kan leva upp till det. Så då går jag ut till lövhögen igen och känner mig lite lugnare. Konstiga tider, konstig tjej.

Får alltid infall att färga håret rött på hösten, kanske är dags igen?
/K

Inga kommentarer:

Sitemeter