tisdag 5 oktober 2010

FÖRLORARE

Äh men sug min röv vad trött jag är!

Så, känns som jag har sänkt ribban för det här blogginlägget nu. Ligger handlingsförlamad i sängen efter en sjukt lång dag på jobbet. Gjorde ett jobb om Nobelpriset i fysik. Fantiserade mest om att de skulle säga "Och årets Nobelpris i fysik tilldelas ... KARIN MOBERG". Var i princip redo att hoppa fram till podiet och tacka innan jag kom på att det inte var 1990, jag stod inte framför spegeln med en hårborste som mikrofon och övade på mitt tacktal till MTV Music Award. I stället gick priset till två gamla ryssar (okej, 36 är väl kanske inte jättegammalt, men ändå).

Jag ska också komma på något coolt material som inte väger något men är mer än 100 gånger så starkt som stål, så att jag kan få Nobelpriset. Eller så gör jag något annat tufft som folk vill ge mig 10 miljoner och en jäkla massa ära för...

/K (tänkaren)

Inga kommentarer:

Sitemeter