onsdag 27 oktober 2010

SHE'S SO LUCKY

Alltså det här händer inte.

När mamma och jag svängde upp på Century 5 min från LAX så ringer de och berättar att de återfunnit min väska! Vi var precis runt hörnet från budfirmans kontor och hann svänga och hämta min väska och checka in mina (nu) två väskor...

Att mitt plan till NY är två timmar försenat rör mig inte ryggen. Jag är glad som ett barn på julafton och man kan lugnt säga att jag har lärt mig en läxa. Packa aldrig ALLA dina favoritsaker inklusive smycken i resväskan. Just don't.

Jag får tacka United för alla mina nya fina underkläder, skor, väska och kläder! Jag som inte skulle shoppa nåt...

Well, well. Jag ska ta tillvara på varenda minut i NY! En liten fågel viskade till mig att en viss husmaffia spelar på fredag. Inte helt fel.

Nu ska jag kolla ikapp lite serier! Jag och Karin har ett jätteroligt announcement att göra, men än så länge är allt hemligt. Dumheter!

/A (PS: Sorry för att jag skriver som Silvstedt pratar)

Inga kommentarer:

Sitemeter