onsdag 6 april 2011

SHE'S BAAAACK!



Asså. Hon är tillbaka! På riktigt.

Jag var så besviken på HIAM. Hon skulle återförenas med hennes gamla koreograf från hennes storhetstid - the one and only Brian Friedman (Toxic, Slave for you m.m.) och han talade massa om hur grym videon skulle bli och hur mycket dans det skulle vara.

Och så var det bara... Produktplacering.

Men nu så!

Jag dansade två workshops för Brian när han var i Sverige och det är mina absolut varmaste dansminnen. Det hugger verkligen till i hjärtat att jag la av med dansen när jag tänker på det. Jag missade en klass och tog igen en masterclass istället. Där står jag 16 år bland halva Bounce och några av Sveriges bästa dansare och vi får lära oss originalkoreografin till en låt som "is called Toxic and will be released in a couple of months". Jag skakade av adrenalin när jag gick därifrån och safe to say, jag letade efter låten i månader.

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter