tisdag 24 augusti 2010

Barnasinnet i behåll

Härligt att veta, för jag har inga planer på att förlora mitt barnasinne. Skulle jag göra det kan jag alltid hoppas på att bli lite dement på ålderns höst och återfå det.

På tal om mitt barnasinne, så bokade jag idag min resa till LA och NY i slutet av oktober och början av november. Min syster bor i LA och jag har inte träffat henne sedan i mars och saknar henne massvis, i NY har jag massa vänner som jag inte träffar så ofta och sen råkar det vara Halloween...

De som känner mig vet att det bästa jag vet är att klä ut mig. Kan ju bjuda på lite exempel:

/A

2 kommentarer:

Helena sa...

Hahaha, Anna, anade jag mitt eget lilla tant-tryne där bredvid Sailor Moon? ;) Kinda freaky. för att inte tala om mr Blottare. Good ol' memories...

Anna Cross & Karin Hill sa...

Sailor Moon! Hmpf... Jag är ju Wonder woman. Men det är väl det blonda barret som förvirrar.

Haha yes. Klippte bort dig, tänkte att jag inte skulle hänga ut dig i det skicket ;)

Sitemeter