torsdag 19 augusti 2010

Nej nej nej!

Karin, du får inte dricka så där mycket kaffe! Den spelningen som du fick akut magkatarr på klockan halv fem var mindre rolig... Du får joina mig i min nya hälsosamma livsstil istället. Morgonpromenader, frukt och nyktra helger.

Fy fan vad tråkigt det lät.

Jag har drabbats av någon slags jobbig rastlöshet. Jag vill lära mig något nytt, jag vill resa långt bort och jag vill träffa nya spännande personer.

Lättare sagt än gjort. Jag kan i alla fall börja med en enkel grej som jag tänkt på länge: jag letar efter nya partners (Karin - you're fab but oh so busy right now).
  • Någon kille eller stark tjej som vill gymma med mig en eller två gånger i veckan. Måste vara på Sats Odenplan eller helst Tule. Mycket fria vikter och helkroppsövningar. Då kan jag bjuda på en PT-timma eller två.
  • Någon kille som vill dansa salsa med mig! Så jäkla coolt att kunna... Jag kan dock inte garantera att jag inte kommer att trampa dig på tårna.
Eftersom jag är en ohemlig person så står mitt telefonnummer under info. Men snälla, ring inte kl 03.28 från dolt nummer utan att ha något att säga ens. Det gör mig lite irriterad, besviken och framförallt så förstör det min sleep cycle app.

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter