onsdag 25 augusti 2010

Knockdown

Ikväll ska Sarah och jag köra ett boxpass ihop. Det ska bli spännande... Jag hade en kort karriär som thaiboxare. Jag gick cirka fem gånger i Slagskeppets tjejgrupp på lördagmornar. Jag upprepar; lördagmornar.

Men jag var helt okej, sparkade som en balettdansös fick jag höra. Jag tog det som en komplimang, men jag misstänker att det inte var riktat som en. Hur som helst balettsparkade jag min kompis Lina i huvudet och i det ögonblicket var min thaiboxningskarriär över.

Ikväll satsar jag på att knocka Sarah à la Mighty Mo. Han är min favorit när det kommer till K-1 och har en helt sjuk högerkrok. Sarah är nämligen lite längre än jag, men klarar Mighty Mo att knocka någon som är 33 cm längre så ska jag nog klara en längdskillnad på 10 cm.

Bitch, you're going down!





/A

Inga kommentarer:

Sitemeter