torsdag 5 augusti 2010

Vad är grejen med realityserier?

Vem är det som har fått för sig att jag skulle passa i en realityserie? Fick det här:

Mitt namn är Johanna och jag jobbar som castare på Titan television. Jag är på jakt efter en fantastisk tjej till en tv-produktion, och hittade dina jättefina bilder.

Så jag börjar med två frågor….
Är du nyfiken?
Är du singel? :)

Om det är ja på båda frågorna blir jag jätte glad!

Tjejen som blir vald kommer få ett minne för livet. Inspelning kommer ske utomlands i höst med massa härlig glamour och lyx..Programmet går i en "bachelorett anda". Förklarar gärna om du är osäker på vad det betyder. Vill poängtera att detta program är mer som en modern kärlekssaga. Det är INTE ett reality program av "Paradise hotel eller Big brother" typen.

Tjejen jag söker ska vara uppriktigt inställd på att hitta ”den rätta”.
Egenskaper jag letar främst efter är att tjejen ska vara framåt, trevlig, glad, mysig och ha en personlig värme som kan tänkas tilltala tv-tittaren. Ungefärlig ålder kan nog vara ca 25-35 år, men det viktigaste är deltagarnas personlighet, att de är öppenhjärtiga och kan bjuda på sina känslor.

Jag vet bara inte längre..

/K

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att du inte är singel då...

Sitemeter