onsdag 18 augusti 2010

Just do it

Jag är en okomplicerad människa för det mesta. Antingen är jag glad eller sur. På eller av. Pigg eller trött.

Detsamma när det kommer till träning. Efter två månaders diet bestående av pizza, hamburgare och alkohol kombinerat med minimalt med fysisk aktivitet, chockade jag kroppen med 16 timmar träning förra veckan. Väldigt lägligt anlände mina nya löpskor i måndags och jag fick ett ryck och köpte superproffsiga cykelskor också (ja, det var ju det där med on eller off, kör jag spinning så kör jag bara 90- eller 120-minuters pass).

Så nu jävlar! Är uppe i 5 timmars träning den här veckan och drar iväg på dansaerobics om en timma. Någon som vill joina?

Måste passa på att tipsa om det här också (klicka på bilden):

Självklart springer jag för Daniella och Östermalm. Let's do this!

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter