lördag 26 februari 2011

CALL IT WHAT YOU WANNA CALL IT I'M A FUCKING SHOPAHOLIC

Jag kunde inte låta bli.

Så skrattet blir på min bekostnad. Men jävlar vad jag kommer skratta åt den här! Filip fick hämta upp den i Jönköping och la genast upp den här bilden på Facebook! Jag har skrattat i säkert fem minuter. Den ser så stolt och lite häpen ut. Och den är så ful!! Jag älskar det!



Annars skulle jag har gått på Stockholmspriset igår, men var så brutalt bakfull att jag inte klarade det! Istället bäddade jag ner mig i soffan och tände massa ljus. Fick två superfina ljusstakar av mamma i födelsedagspresent och ett Voluspaljus som luktar macaron från mina bästa tjejer. Om man kunde äta en doft så skulle jag välja den här.



I torsdags ja. Det var nog årets fylla trots min och Petras spritfest förra helgen! Vi började på Kåken där en helt fantastisk kille som heter Peter Conradi uppträdde, bästa liveakten jag sett på länge! Kolla upp honom! Sen gick vi till Stures och jag höll mig verkligen på mattan till en början. När klockan var ett hade jag bara druckit två glas vin. Men sen. Det blev något slags kollektivt fylleslag för alla mådde lika oförskämt dåligt igår...





/A (PS: jag saknar mitt guldblonda hår lite grann...)

Inga kommentarer:

Sitemeter