tisdag 8 februari 2011

SKAVSÅR I ÖRAT

Hjälp vad illa B.E.P. lät! Men å andra sidan vet jag att det brukar låta bättre på plats än i tv. Trots skavsår i örat så var det framför allt en sak som slog mig när jag tittade på klippet Karin la upp: Varför gör Fergie kycklingdansen hela tiden?

For real, lägger man så mycket krut på en show så kan väl inte en koreograf vara helt otänkbart? Uppenbarligen.

Hur som helst, dåligt bloggat av mig i helgen. Vi hade en urmysig spelning på Le Rouge i fredags, trots lite problem med ljudsystemet, men sen bara dog jag. Mådde inget vidare i lördags och sov, sov och sov lite till. Missade ett studentikost evenemang som jag längtat efter ganska prick ett år och jag är hemskt ledsen i ögat för det. Men kroppen sa bara nej.

I söndags tömde jag hela garderoben och fick mig ett uppvaknande. Jag kan vara en s.k. "hoarder".
Herregud vad mycket skräp jag hade gömt där.

Jaja. Det är jag och Lindsay liksom.

/A

Inga kommentarer:

Sitemeter