torsdag 24 februari 2011

SÄMST

Jag har varit urusel på att blogga. Men det har berott på att mitt garderobsbygge har tagit över 3 veckor istället för "typ en vecka". Allt har varit kaos (idag tvättade jag för första gången på en månad till exempel). Och på det skulle det styras en fest för 150 pers...

Men! Festen gick jättebra och nu börjar allt bli klart, så imorgon återfår jag förhoppningsvis mitt liv! Måste ta tag i träningen för jag har varit en liten tjockis och frossat i allt gott den senaste månaden... Och jag som går upp i vikt bara av att tänka på en kanelbulle!

Ska mysa med Karin hela helgen och göra klart vårt utlovade mixtape. Och det blir grymt om vi får säga det själva!

Sen har vi hela TRE spelningar nästa vecka: Butiksinvigning på NK på onsdagen, Göteborg på fredagen och bästa Spy Bar på lördagen! Underbart!

Tills vidare får ni hålla till godo med den här favoriten som gått varm här hemma i röran:



Puss,
A

Inga kommentarer:

Sitemeter