tisdag 1 februari 2011

I WAS LOST BUT NOW I'M FOUND


Hittade den här bilden hos min lilla Steffipuff som börjat blogga for real nu.

Och kunde inte låta bli att fnissa lite över att hon valt just den bilden på mig... Det har nämligen varit ett väldans halabaloo över den där bodyn på sistone. Den försvann på en millisekund i Paris. Ena sekunden där, andra - borta! Det var lite kaosigt när vi åkte så jag var säker på att den glidit in bakom soffan eller nåt och var väldigt nära på att mejla fransosen vi hyrde lägenhet av och fråga om han sett min body.

Tur att jag inte gjorde det.
För som Ylva snabbt poängterade hade det blivit väldigt kul om han fått ett mejl med frågan:

"Hi Pierre. Have you seen my body?"

/A

PS: Det visade sig att Ylva rafsat ner den bland sina kläder som enbart gick i färgen svart. Så självklart ett happy ending (om vi nu ska fortsätta med sexreferenser).

Inga kommentarer:

Sitemeter