tisdag 1 februari 2011

THIS IS MY CRIB

Lämnade in två jättefina svartvita foton på mamma och mormor för professionell inramning igår. Stod och diskuterade rambredd, färg på passepartou m.m. i säkert en kvart och när jag sen bestämt mig så berättar han vad det kostar. Lite rosig om kinderna håller jag minen och hör mig själv svara "ok bra" samtidigt som jag svär för mig själv och inser att det där med föda de sista två veckorna i februari kommer att bli ett problem.

Dagens läxa: fråga om pris FÖRST.

Jag har ju gjort om en hel del här hemma men har glömt att visa hur det ser ut! Tur att Petra fotade när hon var här i söndagskväll då det var ett lite förskönande dunkelt ljus (en annan läxa jag lärt mig den hårda vägen är att jag och färgen vitt inte är någon lyckad kombination)!

Skinnet på fåtöljen var det ända jag shoppade i Namibia för övrigt. Ett orange och ett lila.

/A

2 kommentarer:

Malin sa...

Var kommer soffbordet ifrån?

Ursnyggt!

Anna Cross & Karin Hill sa...

Tack!

Kommer ifrån Nordiska Galleriet men finns också på Plan 1 och Länna Möbler m.m.

Det är från Karl Andersson & Söner och kallas för Newton!

Kram,
A

Sitemeter